Bli medlem | Sverigedemokraterna i Hammarö

Vi växer så det knakar

Vi växer snabbare än någonsin och är på god väg att bli Sveriges största parti. Vi sverigedemokrater kommer från hela Sverige – från såväl landsbygd som storstad. Vi är unga och gamla, arbetare och akademiker. Tillsammans utgör vi den folkrörelse som åter kommer att göra Sverige till ett tryggt land att leva och växa upp i.

Vi vill ha ett Sverige med en sjukvård och skola som vi kan vara stolta över. Ett Sverige som kan erbjuda våra äldre en värdig ålderdom. Ett Sverige som fungerar – utan att vi tvingas belåna landet eller straffbeskatta vår befolkning. Vad vårt land behöver är engagerade politiker som bryr sig, och som är beredda att ta ansvar, på riktigt.

Om du tycker att det låter intressant och skulle vilja veta mer om hur du engagerar dig i Sverigedemokraterna så är du välkommen att höra av dig. Att rösta på SD i våra val är ett sätt att påverka hur landet styrs från Riksdagen ut till alla kommuner. Att bli medlem är ett annat sätt att påverka. Genom att bli medlem kan du aktivt delta i partiets arbete och har stor möjlighet att påverka din kommuns styrning.

Enklaste sättet att bli medlem är att skicka ett SMS till 073 012 16 99. Du skriver ditt personnummer med 12 siffror som meddelande. Din medlemsavgift är 200 kronor per år eller 2000 kr för ett ständigt medlemskap. Du kan även klicka på länken ”Bli medlem” nedan och fylla i dina uppgifter.